خرید پنجره دوجداره لولایی با بهترین کیفیت در قم
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
خرید پنجره دوجداره لولایی با بهترین کیفیت در قم
یک شنبه 9 بهمن 1401 ساعت 8:23 | بازدید : 42 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

خرید پنجره دوجداره لولایی با بهترین کیفیت در قم

نام دیگر پنجره دوجداره لولایی پنجره کلنگی است. این نوع پنجره دوجداره انواع مختلف دارد که از لحاظ بازشدن و کاربرد متفاوت هستند. پنجره دوجداره لولایی می تواند از سمت بالا، پایین، داخل و بیرون باز شوند.
همچنین نوع دیگری از پنجره دوجداره لولایی وجود دارد که در دو حالت باز میشود. یعنی هم از سمت افقی و هم از سمت عمودی قابلیت باز شدن دارد.
این نوع پنجره از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و قابل ساخت در انواع سایزها هستند. برای تولید این نوع پنجره از مواد باکیفیت استفاده میشود و بسیار عایق و ایمن هستند. همچنین پنجره دوجداره لولایی نور گیر بسیار خوبی دارد و هوا را به خوبی تهویه میکند.

انواع پنجره دوجداره لولایی

پنجره لولایی تک حالته: قابلیت باز شدن تنها در یک جهت را دارند.
پنجره لولایی دو حالته: میتوانند در دو جهت باز شوند، مثلا هم در جهت افقی و هم در جهت عمودی باز میشوند.
پنجره لولایی کشویی: این نوع پنجره میتواند هم بصورت لولایی بازشود؛ یعنی با این که در جهت عمودی یا افقی باز میشود، به صورت کشویی نیز قابل باز شدن را دارند.

ویژگی ها پنجره لولایی دو حالته

پنجره دو حالته دوجداره پنجره‌ای به حساب می آید که کاربرد بسیار زیادی در صنایع ساختمان سازی دارد. ویژگی‌ های پنجره دوحالته این است که این نوع پنجره در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی و حتی در برابر خوردگی مقاومت بسیار بالایی را دارا است. علاوه بر این دوام و طول عمر بالای آن یکی دیگر از ویژگی های پنجره لولایی دو حالته است. این محصول در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی مانند بارش برف و باران و تابش مستقیم نور خورشید مقاومت بسیار بالایی دارد. از این رو در هر فصل از سال بسیار مستحکم و مقاوم است.

علاوه بر این با استفاده از یراق آلات با کیفیت تولید شده است. از این رو هیچ گونه لرزش و صدایی ایجاد نمی‌ کند. اما یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این پنجره عایق بودن در برابر گرما و سرما است. در واقع پنجره دو حالته با استفاده از بهترین متریال ها تولید شده است. به همین علت یک عایق بسیار عالی در برابر آلودگی صوتی است. پنجره لولایی دو حالته قابلیت شستشو دارد. از این رو کاملاً بهداشتی است و زمانی که لکه گرفت و یا کثیف شد به راحتی می‌ توان آلودگی موجود بر روی آن را از بین برد.

قیمت پنجره دوجداره قم لولایی 

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره لولایی قم می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره در قم می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 7
:: بازدید ماه : 114
:: بازدید سال : 252
:: بازدید کلی : 252